LV RU EN
 
 
 
Mūsu produkti
Balss ieraksta sistēmas
Balss ieraksta sistēmas

 

    Tradicionāli balss ieraksta sistēmas tiek izmantotas operatoru darba reģistrēšanai dispečeru dienestos, drošības struktūrās, kompānijās, kuru telefona un radio sarunās tiek nodota kritiska informācija, un vietās, kur nepieciešama kontrole, atbildības garantija un maksimāla ražotspēja.

    Pēdējā laikā komercorganizācijas izmantojot sarunu ierakstu cenšas sevi nodrošināt tajos gadījumos, kad vienošanās ar klientu tiek noslēgta vārdiskā formā un tikai vēlāk tiek formēti dokumenti. Sarunu ieraksts ļauj atjaunot visas darījuma detaļas un reizēm pat atgādināt klientam par viņa saistībām. Tirdzniecība ar telefona starpniecību, servisa kompānijas, finansu iestādes un bankas, brokeru kantori, drošības aģentūras, dažādas ražošanas un tirdzniecības organizācijas – tie ir tikai daži piemēri, kuros nepieciešami telefona sarunu, radiokanālu un mikrofonu ieraksti, kas palīdzētu atrisināt strīdus un veikt kontroli, un kontrolēt informācijas noplūdi.

   Sarunu ieraksta sistēma kļuvusi par tādu pašu mūsdienu ofisa atribūtu, kā telefona centrāle vai interneta tīkls.

isto4niki

PIELIETOJUMA NOZARES

   UZŅĒMUMA DARBA OPTIMIZĀCIJA, IZDEVUMU SAMAZINĀŠANA, PAPILDUS PEĻŅA. To iespējams panākt reģistrējot telefona sarunas ofisā. Par cik ieraksta laikā tiek automātiski fiksēts datums, laiks un telefona numuri, tad vienmēr pastāv iespēja noteikt ne tikai zvanītāju, bet arī konkrētās sarunas atbilstību konkrētā darbinieka uzdevumiem. Parādās ļoti ērts mehānisms firmas vadībai, novērtēt personāla darbu kopumā. Izanalizēt starptautiskos un starppilsētu zvanus, kuri sastāda lielāko izdevumu daļu par telekomunikācijām. Tiek atrisināta problēma ar garām telefona sarunām.

    STRĪDĪGU JAUTĀJUMU ATRISINĀŠANA, KAD DARBU VADĪBA TIEK VEIKTA MUTISKI. Ja vienošanās veikta mutiski vai telefoniski, tad ieraksta esamība atrisina jautājumu par tālāko informācijas pareizu izvērtēšanu. Skaņas ieraksts dod iespēju atjaunot darījuma visas detaļas un atgādināt par pienākumiem, paliekot par vienīgo kontrakta noteikumu apstiprinājumu.

    KLIENTU APKALPOŠANAS KONTROLE, KONFLIKTU ATKLĀŠANA, SŪDZĪBU IZSKATĪŠANA. Telefoniska klientu apkalpošanas kvalitāte atspoguļo firmas seju. Uzņēmuma vadībai rodas iespēja kontrolēt personāla darba kvalitāti. Menedžeris var izmantojot reģistrācijas sistēmu paškontrolei un vājo vietu atklāšanai pārrunu laikā.

    SPECIALIZĒTAIS AUTOATBILDĒTĀJS, DIKTAFONCENTRS. Sistēmas darbība ienākošo ziņojumu ieraksta režīmā dod iespēju vēlāk veikt saņemto ziņojumu apstrādi un analīzi.

    «MELNĀ KASTE». Plaši izmantojama uzņēmuma drošības dienestos un dispečer centros, lai nepārtraukti veiktu dienesta telefona sarunu ierakstu. Ierakstītā informācija ir neaizvietojama analizējot darbinieku  rīcību veicot specifiskus darbus un izmeklēšanu gadījumos ar:

  • fiziskiem draudiem;
  • ārkārtas situācijām vai avārijām ražošanā, kuras novedušas pie lieliem materiāliem zaudējumiem vai cilvēku upuriem;
  • dienesta vai komercinformācijas noplūdēm.

 REĢISTRĒJAMIE AVOTI:

  • Analogās ieejas: Telefoni, lineārās ieejas, mikrofoni, radiostacijas ...)
  • Ciparu līnijas: ISDN BRI, PRI
  • IP: H.323, SIP



Balss ieraksta sistēmas
Mūsu produkti
 
счетчик посещений